Reklama
Megaboard

4. Youtubeři na papíře. Začal vycházet magazín JJ

Společnost Street Light Production oficiálně pokřtila v Lounge Club & Cocktail baru Mánes první vydání magazínu JJ. Za časopisem stojí autorský tým, který pro nakladatelství Albatros připravil knihy Já, JůTuber 1 & 2. V portfoliu nakladatelství šlo o vůbec nejlépe prodávané knihy českých autorů. Vydavatel JJ časáku si od magazínu, který vyšel 15. září, slibuje, že mladé opět „naučí číst“. Nejmladší generace totiž podle zástupců Street Light Production touží po „hmatatelném produktu“ se svými idoly z internetu. Tvůrci internetových videí se na obsahu časopisu přímo podílejí a na křtu byli přítomni, přičemž zřejmě největší pozornost vzbudil mladík Zachy.

Magazín JJ má ambici „být novým Bravem“. Nechybí v něm ani rubrika Láska, sex a trápení.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále