Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Youtubeři na papíře. Začal vycházet magazín JJ

Společnost Street Light Production oficiálně pokřtila v Lounge Club & Cocktail baru Mánes první vydání magazínu JJ. Za časopisem stojí autorský tým, který pro nakladatelství Albatros připravil knihy Já, JůTuber 1 & 2. V portfoliu nakladatelství šlo o vůbec nejlépe prodávané knihy českých autorů. Vydavatel JJ časáku si od magazínu, který vyšel 15. září, slibuje, že mladé opět „naučí číst“. Nejmladší generace totiž podle zástupců Street Light Production touží po „hmatatelném produktu“ se svými idoly z internetu. Tvůrci internetových videí se na obsahu časopisu přímo podílejí a na křtu byli přítomni, přičemž zřejmě největší pozornost vzbudil mladík Zachy.

Magazín JJ má ambici „být novým Bravem“. Nechybí v něm ani rubrika Láska, sex a trápení.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu