V listopadu se bude konat první ročník kreativního festivalu Cannes in Prague. Třídenní akci zahájí jednodenní inspirativní Creativity Booster Day. Šest porotců z kreativního festivalu Cannes Lions bude 9. listopadu sdílet své know-how a představí současné trendy v komunikaci značek. Ukážou také nejzajímavější kampaně z kategorií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & activation a Radio. Akci organizuje poradenská společnost Lionhearted, která je organizátorem českého kola soutěže Young Lions ve spolupráci s agenturou AdHackers. „Naším cílem je inspirovat místní tvůrce a přispět k úspěchu české reklamy,“ vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted. Na Creativity Boosted Day navazuje 10. a 11. listopadu kreativní workshop BriefFest. Na něm budou kreativci pracovat na reálných zadáních a budou si moci osvojit metody tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze ze společnosti The Mindscapes.
Hlavní organizátoři Cannes in Prague Jan Řehák a René Jež.