3. V Česku se objeví to nejlepší z Cannes Lions

V listopadu se bude konat první ročník kreativního festivalu Cannes in Prague. Třídenní akci zahájí jednodenní inspirativní Creativity Booster Day. Šest porotců z kreativního festivalu Cannes Lions bude 9. listopadu sdílet své know-how a představí současné trendy v komunikaci značek. Ukážou také nejzajímavější kampaně z kategorií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & activation a Radio. Akci organizuje poradenská společnost Lionhearted, která je organizátorem českého kola soutěže Young Lions ve spolupráci s agenturou AdHackers. „Naším cílem je inspirovat místní tvůrce a přispět k úspěchu české reklamy,“ vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted. Na Creativity Boosted Day navazuje 10. a 11. listopadu kreativní workshop BriefFest. Na něm budou kreativci pracovat na reálných zadáních a budou si moci osvojit metody tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze ze společnosti The Mindscapes.

Hlavní organizátoři Cannes in Prague Jan Řehák a René Jež.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia