Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. V Česku se objeví to nejlepší z Cannes Lions

V listopadu se bude konat první ročník kreativního festivalu Cannes in Prague. Třídenní akci zahájí jednodenní inspirativní Creativity Booster Day. Šest porotců z kreativního festivalu Cannes Lions bude 9. listopadu sdílet své know-how a představí současné trendy v komunikaci značek. Ukážou také nejzajímavější kampaně z kategorií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & activation a Radio. Akci organizuje poradenská společnost Lionhearted, která je organizátorem českého kola soutěže Young Lions ve spolupráci s agenturou AdHackers. „Naším cílem je inspirovat místní tvůrce a přispět k úspěchu české reklamy,“ vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted. Na Creativity Boosted Day navazuje 10. a 11. listopadu kreativní workshop BriefFest. Na něm budou kreativci pracovat na reálných zadáních a budou si moci osvojit metody tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze ze společnosti The Mindscapes.

Hlavní organizátoři Cannes in Prague Jan Řehák a René Jež.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)