3. Emco – stejně jako P&G – děkuje mámám

Výrobce müsli, ovesných kaší, tyčinek, sušenek a lupínků Emco spustil kampaň připravenou podle nového komunikačního konceptu, se kterým vyhrála výběrové řízení na nového partnera v oblasti komunikace aktivační agentura Outbreak. Komunikace běží v září a říjnu v TV, on-linu, rádiu a na sociálních sítích a jejím cílem je „posílit loajalitu a emoční vztah ke značce“. „Emco veřejně děkuje mámám za všechno, co pro rodiny nejen ráno zvládají,“ vysvětluje Aleš Křivánek z Outbreaku, který prý má i na příští rok připravený obdobný komunikační koncept. Aktuální projekt kreativně vedl Jakub Smoljak, spoty režíroval Štěpán Fok Vodrážka v produkci agentury Filmservice.

Emco prý má roli „veřejného rozděkovávače mámám“. Hmm.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)