Reklama
Megaboard

2. Na shortlist Flemy se dostalo 21 kampaní

Do jedenáctého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, se probojovalo celkem 21 kampaní. Shortlistu letos jednoznačně dominují české agentury, které obsadily 17 pozic. Všechny čtyři slovenské pozice patří jediné agentuře, Starmedia Co. Třikrát uspěl Triad Advertising, po dvou nominacích mají MediaCom, Outbreak, Starcom a Zaraguza. Bodovaly také Inspiro, Jandl Praha, McCann Prague, MEC Czech, Plzeňský Prazdroj a ZenithOptimedia Group. Největší tlačenice je v digitálních médiích a kategoriích Kampaň a Malá kampaň. O shortlistu rozhodovalo letos v prvním kole hlasování rekordních 108 porotců, kteří posoudili celkem 60 přihlášených kampaní. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 20. října.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále