2. Na shortlist Flemy se dostalo 21 kampaní

Do jedenáctého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, se probojovalo celkem 21 kampaní. Shortlistu letos jednoznačně dominují české agentury, které obsadily 17 pozic. Všechny čtyři slovenské pozice patří jediné agentuře, Starmedia Co. Třikrát uspěl Triad Advertising, po dvou nominacích mají MediaCom, Outbreak, Starcom a Zaraguza. Bodovaly také Inspiro, Jandl Praha, McCann Prague, MEC Czech, Plzeňský Prazdroj a ZenithOptimedia Group. Největší tlačenice je v digitálních médiích a kategoriích Kampaň a Malá kampaň. O shortlistu rozhodovalo letos v prvním kole hlasování rekordních 108 porotců, kteří posoudili celkem 60 přihlášených kampaní. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 20. října.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia