Poslední srpnový týden odstartovala značka Audi mediální kampaň k uvedení modernizovaného modelu Audi A3. Poprvé se v ní představuje nová korporátní identita německé automobilky. Charakteristické čtyři propojené kruhy zůstávají, mění se ale jejich grafické pojetí z dosavadního prostorového na plošné. Barevná paleta značky bude omezena na pět odstínů (bílý, černý, hliníkový stříbrný, teplý stříbrný a červený). Typické logo je zjednodušeno a kruhy se mohou používat odděleně od sloganu. „Nová pravidla korporátní identity jsou zcela přirozenou reakcí na probíhající změny v oblastech komunikace a médií,“ poznamenala Eva Poulíčková z marketingu divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Příkladem je nová kampaň na Audi A3 s odděleným sloganem a začleněním kruhů do titulku. Celý vizuál působí jako autentický záběr z reálného života, s nímž se může potenciální zákazník snadno ztotožnit,“ vysvětlila Poulíčková. „Nové zásady komunikace značky Audi jsme již úspěšně vyzkoušeli v novém Audi Magazínu, který po změně designu obdržel prestižní ocenění Fénix za inovaci. Tento úspěch chápeme jako potvrzení správnosti celého konceptu a nyní přicházíme s dalšími kroky,“ dodala Poulíčková.
„V popředí nestojí jen naše automobily, ale i příběhy a emoce,“ komentoval změnu identity Audi tuzemský ředitel Tomáš Velek.