10. Publicis One a MSLGROUP partnery Golden Drumu

S mezinárodním festivalem reklamy Golden Drum, jednou z nejvýznamnějších kreativních soutěží, budou i letos exkluzivně spolupracovat Publicis One a MSLGROUP. Připraví propagaci festivalu na více než 37 trzích Evropy, Ruska a Blízkého východu. Letošním úkolem je propojit 23. ročník Golden Drumu a téma festivalu „Inspired to inspire“ s lokálními trhy. Přehlídka se bude konat od 18. do 21. října ve slovinské Lublani. Město ve spolupráci s pořadateli soutěže zve kreativce do třiceti let, aby se zúčastnili soutěže Ljubljana Poster Award o nejlepší kreativní plakát. Téma zní: „Lublaň je pro vás zelená. Buďte aktivní, buďte fit!“ Vítěz dostane 3000 eur a bezplatný vstup na Golden Drum 2017.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC