Reklama
Megaboard

10. Inborn se spojuje s Adexpresem

Adexpres posiluje v oblasti výkonnostní reklamy. Od října pohltí agenturu Inborn, do Adexpresu přejde všech 15 SEM specialistů a account managerů. Majitel Inbornu Ondřej Sláma bude v Adexpresu zastávat pozici ředitele výkonnostního marketingu. Spojený tým SEM specialistů pak povede Tomáš Richter. „Samozřejmě zde spatřujeme i zásadní synergie při spojení rozpočtů obou agentur v následujících obdobích,“ dodává ředitel Adexpresu Jan Galgonek. Roční objem investic v on-line médiích spravovaných agenturou vzroste na 600 milionů korun. Inborn vznikl v roce 2010 a pracuje například pro Karlovarské minerální vody, Datart, Baťu, Socialbakers, Mixit nebo Monetu Money Bank.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále