10. Inborn se spojuje s Adexpresem

Adexpres posiluje v oblasti výkonnostní reklamy. Od října pohltí agenturu Inborn, do Adexpresu přejde všech 15 SEM specialistů a account managerů. Majitel Inbornu Ondřej Sláma bude v Adexpresu zastávat pozici ředitele výkonnostního marketingu. Spojený tým SEM specialistů pak povede Tomáš Richter. „Samozřejmě zde spatřujeme i zásadní synergie při spojení rozpočtů obou agentur v následujících obdobích,“ dodává ředitel Adexpresu Jan Galgonek. Roční objem investic v on-line médiích spravovaných agenturou vzroste na 600 milionů korun. Inborn vznikl v roce 2010 a pracuje například pro Karlovarské minerální vody, Datart, Baťu, Socialbakers, Mixit nebo Monetu Money Bank.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia