1. Ikea spustila v česku on-line nakupování

Po pilotním provozu on-line služby Klikni a dovezeme spustil švédský nábytkářský řetězec Ikea 1. září e-shop včetně dopravy. „Naši zákazníci projevili velký zájem o možnost objednat si on-line i transportní služby, a proto jsme v uplynulém období urychlili proces přípravy, abychom těmto požadavkům vyšli co nejdříve vstříc,“ říká Nina Maláková, manažerka e-commerce ve společnosti Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Zákazníci si v rámci on-line nakupování rozhodují, jaké z nabízených služeb a možností využijí. Na www.ikea.cz a stránce svého obchodního domu si vyberou zboží, vloží ho do nákupního seznamu a poté se rozhodnou, jestli si chtějí vyzvednout produkty přímo v obchodním domě (Klikni a vyzvedni), nebo využijí transportní služby (Klikni a dovezeme). Vybírat mohou kromě několika produktů specifického sortimentu, jako jsou rostliny a potraviny, z celé nabídky. Výše ceny za transportní služby se odvíjí pouze od hodnoty zakoupeného zboží, nikoliv od množství produktů či celkové hmotnosti objednávky. Ikea v České republice tak představuje lokální řešení nákupu on-line ještě před uvedením globálního e-commerce řešení na tuzemský trh. Jeho zavedení je v České republice plánováno na období 2018-2019.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk