Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

1. Ikea spustila v česku on-line nakupování

Po pilotním provozu on-line služby Klikni a dovezeme spustil švédský nábytkářský řetězec Ikea 1. září e-shop včetně dopravy. „Naši zákazníci projevili velký zájem o možnost objednat si on-line i transportní služby, a proto jsme v uplynulém období urychlili proces přípravy, abychom těmto požadavkům vyšli co nejdříve vstříc,“ říká Nina Maláková, manažerka e-commerce ve společnosti Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Zákazníci si v rámci on-line nakupování rozhodují, jaké z nabízených služeb a možností využijí. Na www.ikea.cz a stránce svého obchodního domu si vyberou zboží, vloží ho do nákupního seznamu a poté se rozhodnou, jestli si chtějí vyzvednout produkty přímo v obchodním domě (Klikni a vyzvedni), nebo využijí transportní služby (Klikni a dovezeme). Vybírat mohou kromě několika produktů specifického sortimentu, jako jsou rostliny a potraviny, z celé nabídky. Výše ceny za transportní služby se odvíjí pouze od hodnoty zakoupeného zboží, nikoliv od množství produktů či celkové hmotnosti objednávky. Ikea v České republice tak představuje lokální řešení nákupu on-line ještě před uvedením globálního e-commerce řešení na tuzemský trh. Jeho zavedení je v České republice plánováno na období 2018-2019.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)