Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vyzrajte na špínu velkoměsta. Kosmetickou reklamu aktivovalo znečištění

Věděli jste, že škodlivé částice ve vzduchu mohou být až dvacetkrát menší než póry lidské kůže? Tuto otázku kladla v srpnu pasažérům londýnského metra obrazovka kosmetické značky Elizabeth Arden. Reagovala přitom na znečištění ovzduší v okolí stanice metra Oxford Circus. Reklama byla totiž v reálném čase napojena na údaje internetové služby London Air, která monitoruje smog a kvalitu vzduchu na mnoha měřících bodech v britském hlavním městě.

Cílem bylo upozornit na vyživující pleťový krém Prevage City Smart Hydrating Shield SPF50, jehož slogan je „Vyzrajte na město“.

Pozor, červený stupeň

Vizuál tvořily dva velkoformátové plakáty u eskalátorů doplněné menším digitálním displejem. Právě na něm se zobrazovala smyčka s aktuální stupnicí znečištění na rušné třídě Oxford Street a zajímavostmi o kvalitě vzduchu.

Reklama
ČEZ

Čím vyšší znečištění stupnice ukázala, tím naléhavější slogany určené kolemjdoucím ženám ji střídaly. „Lepší metodu, jak doručit reklamní sdělení než v kontextu okamžitých dat o míře znečištění v daném místě, už nenajdete,“ poznamenala k tomu manažerka značky Janine Fernandes-Havenga. Kreativní řešení vymyslela agentura Grand Visual, o mediální nákup se postaraly Talon Outdoor a PHD. Chytrá obrazovka v metru byla aktivní po dobu dvou týdnů a byla částí širší kampaně zahrnující převážně on-line média.

Klasické plakáty doplnil digitální displej se stupnicí znečištění.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)