Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Televize ruku v ruce s printem

Osmidílný kriminální seriál Mordparta s Jiřím Bartoškou v hlavní roli, který měl premiéru poslední srpnovou neděli, dostal od televize Prima velkorysou podporu v printu.

Noviny s černým podkladem

Upozornit na uvedení nového seriálu solitérní inzercí v tisku je běžné. Co už ovšem tak běžné není, je zaplatit si podtisk kompletně celých novin. Přesně tak vypadalo vydání bezplatného deníku Metro koncem minulého týdne.

Místo standardního černého písma na bílém pozadí byla grafika přesně obráceně: bílé texty na tmavém podkladu s logem seriálu. Mordparta kromě toho měla prostor na titulní straně, za níž následoval dvoustránkový kolektivní portrét hlavních hrdinů a v čísle byla také dvoustrana s popisy jednotlivých postav.

Reklama
MMcite

Podle redakce šlo o jednorázovou kampaň. „Právě díky inzerci můžete deník Metro dostávat zdarma. Od příštího vydání už zase uvidíte vše černé na bílém,“ informovala redakce na šesté stránce.

Tím ale kampaň v podstatě vrcholila: ještě zajímavější bylo rozhodnutí Primy vydat ve spolupráci s mediálním domem Czech News Center upravený scénář seriálu na papíře jako součást Nedělního Blesku. Původní předlohu autora Tomáše Bombíka pro čtenáře upravil Petr Macek.

Podle slov marketingového ředitele Primy Aleše Pýchy bylo záměrem nabídnout čtenářům letní čtení a zároveň je nalákat na podzimní premiéru. Seriál v Blesku vycházel od 3. července. Promo na seriál osvědčeného režiséra Petera Bebjaka (Případy 1. oddělení, Kriminálka Anděl) se objevilo tradičně na obrazovkách televize i napříč českými internetovými portály. Do grafiky seriálu se převlékl také oficiální kanál Primy na videoserveru YouTube.

Tvrdá konkurence v nedělním slotu

Mordparta bude mít v nedělním večerním slotu tvrdou konkurenci. Česká televize do něj nasadila pokračování oblíbeného seriálu Doktor Martin s Miroslavem Donutilem a Nova druhou řadu show Tvoje tvář má známý hlas, která svou vysokou sledovaností překvapila i její tvůrce. Začne o týden později než Mordparta, 4. září. Také tento pořad si mimochodem našel cestu do printu. Během vysílání první série připravil mediální dům Bauer Media speciální vydání magazínu Tina věnované výlučně Tvojí tváři.

Kompletně celé vydání deníku Metro bylo podbarvené vizuálem krimiseriálu Mordparta.
Repro: MaM

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)