Současná znalost Pedra se u českých spotřebitelů podle dat agentur Confess a NMS pohybuje na 91 procentech.
Česká „trojka“ bez palmového oleje
Zásluhu však na tom nenese jen růžová, vroubkovaná žvýkačka s příchutí tutti frutti, nýbrž spíše portfolio želatinových bonbonů a komprimátů. Žvýkačka Pedro přitom z průzkumů na téma oblíbených retroznaček mezi spotřebiteli vycházela na předních pozicích. Kdo po jejím comebacku očekával moderní variantu s vylepšenou chutí a bez cukrů, byl zřejmě zklamán: Candy Plus zachovala původní recepturu včetně tvaru, tetovačky a schopnosti dělat bubliny, kterou zahraniční značky žvýkaček podle Jana Smetáka, ředitele pro obchod a marketing Candy Plus, nemají. Pedro ale na českých pultech opravdu ožilo až s uvedením portfolia želatinových bonbonů na začátku roku 2015. Během roku se značka zařadila na třetí místo v kategorii za první JoJo (Nestlé) a druhé Haribo. Pozici značky upevňuje výrobce prostřednictvím osmi monobrandových obchodů s výběrem až 50 druhů bonbonů. Strategické cíle si Pedro vytyčilo do roku 2020. Po boku Kofoly či Tatranky má u zákazníků obstát jako tradiční a kvalitní retroznačka. „Pedro nikdy nebude zdravou cukrovinkou, bonbony či lízátka zkrátka k dětství patří. Ale jsme jedni z prvních, kteří přestali používat palmový olej,“ dodává Jan Smeták. Zda bude Pedro následovat Kofolu i po reklamní stránce, záleží i na agentuře Knowlimits, která pro Candy Plus zajišťuje veškeré marketingové aktivity od PR přes TV reklamu až po sociální sítě.