Pedro chce být navždy „retro“. A také českou klasikou jako Kofola či Tatranka

Současná znalost Pedra se u českých spotřebitelů podle dat agentur Confess a NMS pohybuje na 91 procentech.

Česká „trojka“ bez palmového oleje

Zásluhu však na tom nenese jen růžová, vroubkovaná žvýkačka s příchutí tutti frutti, nýbrž spíše portfolio želatinových bonbonů a komprimátů. Žvýkačka Pedro přitom z průzkumů na téma oblíbených retroznaček mezi spotřebiteli vycházela na předních pozicích. Kdo po jejím comebacku očekával moderní variantu s vylepšenou chutí a bez cukrů, byl zřejmě zklamán: Candy Plus zachovala původní recepturu včetně tvaru, tetovačky a schopnosti dělat bubliny, kterou zahraniční značky žvýkaček podle Jana Smetáka, ředitele pro obchod a marketing Candy Plus, nemají. Pedro ale na českých pultech opravdu ožilo až s uvedením portfolia želatinových bonbonů na začátku roku 2015. Během roku se značka zařadila na třetí místo v kategorii za první JoJo (Nestlé) a druhé Haribo. Pozici značky upevňuje výrobce prostřednictvím osmi monobrandových obchodů s výběrem až 50 druhů bonbonů. Strategické cíle si Pedro vytyčilo do roku 2020. Po boku Kofoly či Tatranky má u zákazníků obstát jako tradiční a kvalitní retroznačka. „Pedro nikdy nebude zdravou cukrovinkou, bonbony či lízátka zkrátka k dětství patří. Ale jsme jedni z prvních, kteří přestali používat palmový olej,“ dodává Jan Smeták. Zda bude Pedro následovat Kofolu i po reklamní stránce, záleží i na agentuře Knowlimits, která pro Candy Plus zajišťuje veškeré marketingové aktivity od PR přes TV reklamu až po sociální sítě.

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia