Skončila největší sportovní událost roku, olympiáda v Riu. Její atmosféra pronikla také do virálních reklam. Prakticky všechna nejsledovanější videa za poslední dva týdny se nějakým způsobem týkají buď her samotných, nebo alespoň jejich myšlenky. Módní značka Chubbies, která šije kraťasy, žertovně navrhla zařadit na olympiádu synchronizované plavání mužů. Automobilka Hyundai se přihlásila k podpoře nadějných sportovců ve videu Together We Stand. Koncern Procter & Gamble znovu připomněl, že největším fanouškem každého olympionika je jeho máma. Vložky Always fandí mladým sportovkyním. Podle Nike v životě nejde o hledání vlastních limitů, ale jde o to si uvědomit, že žádné nemáme. Kamery značky Gillette sledovaly čtyři sportovce při tréninku na Rio. Nejhezčí je na nich prý jejich odhodlání a dřina.
Ze všech olympijských videí vybíráme skoro dvouminutový klip Samsungu. Jen na YouTube má více než třicet milionů zhlédnutí. Značka složila hymnu pro celý svět poskládáním veršů, které si vypůjčila z národních hymen Botswany, Austrálie, Brazílie, Německa nebo Tunisu.