Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Olympijskou myšlenku využila řada značek

Skončila největší sportovní událost roku, olympiáda v Riu. Její atmosféra pronikla také do virálních reklam. Prakticky všechna nejsledovanější videa za poslední dva týdny se nějakým způsobem týkají buď her samotných, nebo alespoň jejich myšlenky. Módní značka Chubbies, která šije kraťasy, žertovně navrhla zařadit na olympiádu synchronizované plavání mužů. Automobilka Hyundai se přihlásila k podpoře nadějných sportovců ve videu Together We Stand. Koncern Procter & Gamble znovu připomněl, že největším fanouškem každého olympionika je jeho máma. Vložky Always fandí mladým sportovkyním. Podle Nike v životě nejde o hledání vlastních limitů, ale jde o to si uvědomit, že žádné nemáme. Kamery značky Gillette sledovaly čtyři sportovce při tréninku na Rio. Nejhezčí je na nich prý jejich odhodlání a dřina.

Ze všech olympijských videí vybíráme skoro dvouminutový klip Samsungu. Jen na YouTube má více než třicet milionů zhlédnutí. Značka složila hymnu pro celý svět poskládáním veršů, které si vypůjčila z národních hymen Botswany, Austrálie, Brazílie, Německa nebo Tunisu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)