Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nespressu nestačí jenom Clooney. Chce být vidět na velkých eventech

Jednoduchý, čistý a vkusný design. What else? Takto se už několikrát vyjadřovali porotci našeho časopisu při hodnocení reklam kávy Nespresso v narážce na její slogan. Většina reklamních aktivit značky, od televizních spotů přes tiskovou inzerci až po outdoor, je však globálně řízena ze švýcarské centrály koncernu Nestlé. Umístěním mezi nejlepší reklamy se tak může chlubit spíš zahraniční agentura Future Brand než lokální kreativci.

Golf, filmový festival a móda

Nemalou část marketingového rozpočtu Nespressa ovšem tvoří eventy a podpora prodeje, přičemž v jejich plánování a realizaci dostalo české zastoupení pro změnu poměrně volnou ruku. Letos například nešlo Nespresso přehlédnout na karlovarském filmovém festivalu a do konce roku se chystá ještě výrazně podpořit Mercedes-Benz Prague Fashion Week anebo Designblok. Ze sportovních disciplín si Nespresso u nás vybralo partnerství s golfovým turnajem Czech Masters.

Reklama
ČEZ

Znalost značky se v česku momentálně pohybuje na 88 procentech a dále jí napomáhá asi šedesátka menších akcí a ochutnávek po celý rok. Servis pro eventy poskytuje Nespressu od loňského roku agentura Fox Hunter, PR zajišťuje Weber Shandwick.

Film a dobré jídlo

Stejně jako v zahraničí, také v Česku pomáhá oblibě značky Nespresso její ambasador z televizních obrazovek, herec George Clooney. Přesto je ale potřeba seznamovat tuzemské spotřebitele s Nespressem i jinak. „Přirozeně se nabízí spojení značky s trendy moderní gastronomie a světem filmu, módy a designu,“ přibližuje marketingová ředitelka Andrea Petrová. „Letošní výrazně rozšířený koncept baru ve Varech dal impulz nejen nám, že se daří zákazníky oslovit touto cestou, ale i organizátorům festivalu a dalším značkám ohledně nabídky služeb v okolí hotelu Thermal,“ dodává Petrová.

Kavárna se osvědčila: Nestlé spočítalo, že téměř 90 procent návštěvníků Nespresso Café na filmovém festivalu ochutnalo tuto kávu úplně poprvé. Díky pozvaným blogerům měla kavárna ohlas i na sociálních sítích. Podobný koncept dočasné kavárny mělo Nespresso už jen na festivalu v Cannes. Stejně jako v Česku tam značka přímo podporuje přehlídku mladých filmařských talentů v rámci projektu První podání.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)