Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na cestách se stravujeme ve fastfoodech

Stravování na cestách může být leckdy obtížné. Nejčastěji můžeme potkat občerstvení v podobě čerpací stanice nebo fastfoodu. Rychlé občerstvení, jako například McDonald’s, KFC nebo kebab, také nejčastěji kolem dálnic a silnic vyhledáváme. Pětina si jídlo stále vozí s sebou.

Občerstvení na dálnicích považujeme za kvalitativně pouze průměrné, případně jen částečně kvalitní. Tři ze čtyř strávníků se domnívají, že je zároveň také předražené. Cena jídla se liší v závislosti na typu občerstvení. Tři čtvrtiny lidí zaplatí do 150 korun za jednoho, přičemž nejčastěji to bývá v rozmezí 50-100 korun. Mladší jsou častěji ochotni si připlatit i více než 150. Zatímco 100-150 korun za jídlo odpovídá klasickým restauracím, hospodám a fastfoodům, 50-100 korun zaplatí ti, kdo míří za občerstvením na čerpací stanice.

Za nejdůležitější kritérium i pro občerstvení na cestách pokládáme kvalitu jídla. To hlídají více ženy. Důležitá je dostupnost a šířka nabídky jídel. V pořadí důležitosti je cena tentokrát až na čtvrtém místě a za rozhodující ji označují častěji muži.

Reklama
ČEZ

Převážná většina cestujících na dálnicích žádný typ stravování nepostrádá. Pokud ano, zmiňují nejčastěji obecně nedostatek zdravé, kvalitní a čerstvé stravy.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)