Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kalorie na ústupu z menu? Ale kdeže

McDonald’s se v posledních dvou letech zbarvil postupně do zelena. Ikonickou červenou naladila v logu barva upozorňující na to, že „tady se vaří i zdravě a v souladu se zodpovědným životním stylem“. Nicméně některé jistoty zůstaly. Jednou z těch letních je burger Clubhouse, jenž cílí svými kaloriemi spíše na ryzí masožravce než na raw hipstery. Citylight, který v létě obsadil ulice, si všechny milovníky salátů bere trochu na paškál. Za vtipnou kreativu může agentura DDB.

Pěkné. Když i jednoduchá produktová kampaň má nápad, nadhled a ironii.

Roman Čihalík kreativní ředitel, Nydrle

Reklama
MMcite

 

Konečně trochu kontroverze. Reklama, o které se bude určitě mluvit.

Jana Petrmanová, account manager nových médií, Seznam.cz

 

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)