Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jezdí na Slovensko jenom mimozemšťani?

Marťani už nepadají v létajících talířích do Roswellu. Místo toho se vozí expresním vlakem Hukvaldy do Žiliny. I tak by se dal třeba vykládat vizuál aktuální venkovní kampaně Českých drah, který láká na „paranormální“ akční ceny jízdenek na Slovensko. Kreativu pro národního dopravce připravila agentura Closer. Outdoorovou část, která je k vidění ve vybraných stanicích, v CLV v hlavním městě a také pražském metru, doplňuje kampaň v rádiích a na webu.

 

Takhle ne. Kreativa si uzurpuje tolik pozornosti, že úplně přebíjí zajímavý produkt.

Vladimír Zikmund, ideamaker, Zaraguza

Reklama
ČEZ

Oceňuji, že dráhy zvedly komunikaci až na extraterestriální úroveň, jakkoli tento fakt může být skutečnými uživateli vnímán poněkud paranormálně.

Filip Koubek, výkonný ředitel, Motionhouse.cz

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu