Reklama
Megaboard

Jezdí na Slovensko jenom mimozemšťani?

Marťani už nepadají v létajících talířích do Roswellu. Místo toho se vozí expresním vlakem Hukvaldy do Žiliny. I tak by se dal třeba vykládat vizuál aktuální venkovní kampaně Českých drah, který láká na „paranormální“ akční ceny jízdenek na Slovensko. Kreativu pro národního dopravce připravila agentura Closer. Outdoorovou část, která je k vidění ve vybraných stanicích, v CLV v hlavním městě a také pražském metru, doplňuje kampaň v rádiích a na webu.

 

Takhle ne. Kreativa si uzurpuje tolik pozornosti, že úplně přebíjí zajímavý produkt.

Vladimír Zikmund, ideamaker, Zaraguza

Oceňuji, že dráhy zvedly komunikaci až na extraterestriální úroveň, jakkoli tento fakt může být skutečnými uživateli vnímán poněkud paranormálně.

Filip Koubek, výkonný ředitel, Motionhouse.cz

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále