Jako hlavní téma si je letos zvolila i tradiční konference Forum Media, která se uskuteční 4. října v pražském Kongresovém centru.
Prostor pro výdělky na Facebooku
Na budování značky v mobilním světě pomocí nástrojů největší sociální sítě světa se zaměří Rustam Ziganshin, který má ve středoevropské centrále Facebooku na starosti partnerství s agenturami. Bude jedním z hlavních řečníků konference a podělí se o kvalitní příklady propracovaného mobilního marketingu i doporučení, jak na Facebooku optimálně nastavit kampaň, aby doručila požadované výsledky.
Mediální pohled přinese šéf nejvlivnější norské vydavatelské skupiny VG Torry Pedersen. Pedersen zastává názor, že digitální platformy představují pro tradiční média nové příležitosti, a promluví o tom, jak je monetizovat, zatímco příjmy z klasických zdrojů klesají.
Program konference najdete zde.
Chybět nebude ani debata generálních ředitelů českých mobilních operátorů o tom, jaké příležitosti a výzvy čekají místní trh v dalších pěti letech. Účast už potvrdili šéf O2 Tomáš Budník nebo generální ředitel tuzemské pobočky Vodafone Balesh Sharma.
Mobilní zkušenosti značek
Marketingový ředitel Marks & Spencer Zdeněk Hašek představí progresivní přístup k novým technologiím v maloobchodě. Marek Kontriš z developerské firmy YIT ukáže, proč na rozdíl od konkurentů ve stavebnictví úplně vzdali oslovování zákazníků tradičními cestami a jak se jim daří prodávat byty čistě digitálně.
Jindra Píšťková z Avastu předvede, jak se dělá propagace pro šedesát milionů uživatelů mobilních aplikací, a podělí se o zkušenosti s experimenty v Google Play. V Kongresovém centru uslyšíte i zkušenosti vývojářského studia Amanita Design, jehož mobilní hry si ochotně kupují hráči po celém světě. Do mobilní expanze se pustily i TV Prima, firma Fortuna nebo Český olympijský výbor.