Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co je zásadní? Kvalitní a spokojení zaměstnanci v inspirativním prostředí

Best Communications proto pravidelně nabízí pracovní stáže studentům. Jedním z nich byla také Barbara Mead, studentka English College v Praze, která v naší agentuře strávila dva týdny v průběhu července. Pomáhala s organizací akcí pro veřejnost, zkusila si přípravu tiskové zprávy či realizaci pravidelného monitoringu. K naší velké radosti jsme od ní dostali velmi pozitivní zpětnou vazbu. Pochvalovala si získané zkušenosti, a to je pro nás v Best Communications klíčové. Názor člověka, který není ovlivněn každodenním shonem v PR agentuře, nám může poskytnout inspirativní pohled na to, jakým způsobem pracujeme, co za příležitosti a profesní výzvy jsme schopni potenciálním novým zaměstnancům nabídnout a kde bychom naopak měli naše procesy ještě zlepšit.

Přestože Barbara není zatím rozhodnuta, zda spojí svou kariéru s oblastí PR, uvítala příležitost vyzkoušet si řadu rozdílných aktivit a velmi si užila hlavně práci s textem. Zároveň měla možnost účastnit se mediálního tréninku pro jednoho z našich klientů, což osobně považuje za největší zážitek. Barbara také ocenila neformální atmosféru, která panuje u nás ve firmě, a příjemné prostředí naší kanceláře.

Co si z tohoto hodnocení můžeme odnést my? Ujištění, že práce, kterou děláme, je zajímavá a užitečná. Zjištění, že nabídka stáží je efektivní cestou ke zvýšení znalostí našich stážistů a zvýšení hodnoty naší práce pro klienty. Současně tím přispíváme k budoucímu kariérnímu růstu vybraných zájemců. A konečně také získáváme potřebnou zpětnou vazbu k vytvoření pracovního prostředí, v němž je příjemné trávit osm hodin denně pět dní v týdnu. V konkurenčním boji o špičkové profesionály musí i PR agentury pravidelně zjišťovat, jestli nabízí dostatečně inspirativní atmosféru, ve které je radost tvořit. Mít kvalitní a spokojené zaměstnance je v dnešní situaci na pracovním trhu zcela zásadní.

Reklama
MMcite

Euan Edworthy, ředitel, Best Communications

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)