Už počtvrté se letos uskuteční konference Babel Camp zabývající se sociálními médii. Tentokrát se ovšem přesouvá do Prahy: bude se konat 10. září v holešovických Jatkách 78.
Konference si klade za cíl sdílet zkušenosti se sociálními sítěmi v rámci střední a západní Evropy. Nabídne mezinárodní hosty a program bude pouze v angličtině. Bude se mluvit hlavně o Facebooku, který je marketingovou a obchodní sociální sítí číslo jedna. Svůj prostor dostanou ale i sítě, jako je Instagram, YouTube nebo Snapchat.
O svoje zkušenosti se podělí například Polle de Maagt, strůjce úspěchu aerolinek KLM na sociálních sítích. Bývalý hráč ragby Mick Griffin z platformy Brand24 prozradí některé své triky v oblasti social sales. Nathalie Chemayelová poradí, jak využívat metodu human centered design ve správě profilů na sociálních sítích. Vystoupí i výrazné tváře českého on-line prostředí Eliška Vyhnánková nebo Pavlína Louženská. Dále na Babel Campu nebudou chybět témata, jako jsou výkonnostní kampaně, využití botů nebo datová analytika sociálních sítí.
Netradiční doprovodný program
Návštěvníci se mohou těšit na bohatý doprovodný program. Budou pro ně připravené hodinové demoverze různých platforem pro práci se sociálními médii: Socialbakers, Zoomsphere, Brand Embassy, Brand24, Sotrender a další. Účastníci mohou přijít i na jeden z pořádaných workshopů, např. na téma FB Ads či krizové komunikace.
Ti, kteří hledají novou práci, budou mít možnost se v rámci veletrhu pracovních pozic potkat přímo s potenciálním zaměstnavatelem. Organizátoři připravili i netradiční formát case study sprint – návštěvník má k dispozici pět minut pro to, aby přesvědčil publikum, že jeho příklad z praxe je ten nejlepší.
„Kromě velké konference Babel Camp chceme dále pokračovat v pořádání malých večerních srazů, tzv. Babel Talks. Konají se střídavě v Praze a Brně. Ten následující plánujeme v říjnu v Brně,“ doplňuje Adam Zbiejczuk, zakladatel a hlavní tvář konference.