Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agentura Brainz investuje do kina

Na jaře otevřené prostory Kina Pilotů na rozhraní pražských Vršovic a Vinohrad zatím přitahují pozornost obyvatel z okolí nebo skalních filmových fanoušků. Autor projektu producent Jan Macola ze společnosti Mimesis Film ale společně s kamarády z digitální agentury Brainz ladí poslední detaily před podzimním zahájením ostrého provozu. Pro začátek odhalili vizuální identitu a koncept dlouhodobé komunikace kina, které navazuje na tradici vršovického biografu ze třicátých let.

Jenom filmy nestačí

Macola v minulosti produkoval snímky jako Nikdy nejsme sami nebo Cesta ven. Právě na druhém z filmů se podílela i agentura Brainz, která se postarala o identitu a propagaci snímku. Jak vysvětluje kreativní ředitel a spolumajitel Štěpán Kleník, agentura považuje investice do kultury „jednoduše za radost“.

Dnes má Kino Pilotů dva sály, pojmenované Luke a Han, s celkovou kapacitou 154 sedadel a bar. Brzy se má prostor rozrůst o třetí, tentokrát multifunkční sál.

Reklama
ČEZ

Promítat se v něm mají umělecká díla, blockbustery, dokumenty i filmy pro děti. „Kino kopíruje koncept některých pařížských podniků se dvěma či třemi sály, někde mezi multiplexem a artovým kinem. Jen film ale provoz neuživí, proto se sály otevřou i pro různé besedy, přednášky, oborové akce a konference,“ komentuje projekt Kleník a mluví o „vibrujícím, komunitním, multigeneračním místu pro setkávání lidí z blízkých i dalekých čtvrtí“.

Vizuální styl s filmovými hláškami

Vizuální identita kina vzniká pod dohledem uměleckého šéfa Ondřeje Valy. Základem loga je létající oko. Od něj se odvíjí bohatý vizuální styl, který se objeví v celé šíři vnitřní i vnější komunikace. Návštěvníci ho zaregistrují v interiéru kina, na navigačním značení, na programu, vstupenkách, na on-line platformách, propagačních materiálech, dárkových předmětech i na barových skleničkách.

Druhou výraznou linií v komunikaci kina je „titulkový copywriting“, hra s vybranými filmovými hláškami, které mají poselství i mimo filmové plátno. Kino jako takové prý o sobě bude dávat vědět postupně. Spoléhá hlavně na šeptandu mezi lidmi, větší mediální kampaň podle Kleníka neplánuje. Pomoci by mu mohla lokalita, je poblíž „trendy“ ulice Krymská.

Základem vizuálního stylu je létající oko.
Foto: Brainz

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)