Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Albi mění po 25 letech vizuální identitu

Distributor narozeninových přání a deskových her, společnost Albi majitele Antonína Kokeše, představila u příležitosti 25 let na trhu novou korporátní identitu. Ve středu kromě toho otevře svou dosud největší značkovou prodejnu v obchodním centru na pražském Chodově. Klíčovým tématem marketingové komunikace k výročí firmy je štěstí, jeho osobní pojetí a důraz na sdílení pozitivních emocí ve vztazích. Nový vizuál Albi a komunikační strategii podzimní kampaně připravil kreativní ateliér Frank, PR servis zajišťuje agentura Mamadam. „Naším úkolem bylo vytvořit vizuální identitu, která bude univerzální, bude slušet různorodému portfoliu produktů a zároveň bude hravá, emočně silná a zapamatovatelná. Identitu jsme přenesli do prodejny i facebookové kampaně,“ poznamenal David Hanousek, kreativní ředitel ateliéru Frank. Celou kampaň doprovází motto „Albi, na štěstí záleží“.

Staré logo Albi (nahoře) střídá nové (dole), ale zachovává si rukopisný styl.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu