8. Albi mění po 25 letech vizuální identitu

Distributor narozeninových přání a deskových her, společnost Albi majitele Antonína Kokeše, představila u příležitosti 25 let na trhu novou korporátní identitu. Ve středu kromě toho otevře svou dosud největší značkovou prodejnu v obchodním centru na pražském Chodově. Klíčovým tématem marketingové komunikace k výročí firmy je štěstí, jeho osobní pojetí a důraz na sdílení pozitivních emocí ve vztazích. Nový vizuál Albi a komunikační strategii podzimní kampaně připravil kreativní ateliér Frank, PR servis zajišťuje agentura Mamadam. „Naším úkolem bylo vytvořit vizuální identitu, která bude univerzální, bude slušet různorodému portfoliu produktů a zároveň bude hravá, emočně silná a zapamatovatelná. Identitu jsme přenesli do prodejny i facebookové kampaně,“ poznamenal David Hanousek, kreativní ředitel ateliéru Frank. Celou kampaň doprovází motto „Albi, na štěstí záleží“.

Staré logo Albi (nahoře) střídá nové (dole), ale zachovává si rukopisný styl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia