Distributor narozeninových přání a deskových her, společnost Albi majitele Antonína Kokeše, představila u příležitosti 25 let na trhu novou korporátní identitu. Ve středu kromě toho otevře svou dosud největší značkovou prodejnu v obchodním centru na pražském Chodově. Klíčovým tématem marketingové komunikace k výročí firmy je štěstí, jeho osobní pojetí a důraz na sdílení pozitivních emocí ve vztazích. Nový vizuál Albi a komunikační strategii podzimní kampaně připravil kreativní ateliér Frank, PR servis zajišťuje agentura Mamadam. „Naším úkolem bylo vytvořit vizuální identitu, která bude univerzální, bude slušet různorodému portfoliu produktů a zároveň bude hravá, emočně silná a zapamatovatelná. Identitu jsme přenesli do prodejny i facebookové kampaně,“ poznamenal David Hanousek, kreativní ředitel ateliéru Frank. Celou kampaň doprovází motto „Albi, na štěstí záleží“.
Staré logo Albi (nahoře) střídá nové (dole), ale zachovává si rukopisný styl.