7. Šéf Saatchi odstoupil za poznámky k genderu

Dvacetiletá kariéra Kevina Robertse v britské Saatchi & Saatchi je u konce. Dlouholetý CEO reklamní agentury byl nucen odejít poté, co v rozhovoru pro Business Insider označil debatu o genderové rovnosti v reklamním průmyslu za „k**** ukončenou“. Ženy prý podle něj strádají hlavně kvůli tomu, že nejsou tolik ambiciózní. „Nedostatek žen ve vedení firem není závažný problém,“ vysvětloval Roberts, který shodou okolností působil v Saatchi & Saatchi i jako „hlavní kouč“. Dementoval i tweety reklamní poradkyně Cindy Gallopové, které upozorňovaly na sexuálním harašení v médiích, reklamě i eventových agenturách. Podle Robertse si tyto problémy vymyslela jen proto, aby sklidila veřejný aplaus a vylepšila své renomé. Reakce na jeho kontroverzní výroky přišla okamžitě. Šéf sítě Publicis Maurice Lévy ukončil Robertsovo působení ve firmě k 1. září s tím, že ve skupině nebude tolerovat nikoho, kdo nerespektuje důležitost inkluze.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345