6. Lidl vylepšuje podobu desítek prodejen

Řetězec Lidl se naplno pustil do změn, které představil loni v Berouně. Na několika místech zavřel své stávající obchody a ještě do konce roku místo nich postaví větší a modernější. Kromě toho letos projde zásadním vylepšením dalších padesát prodejen. Nejziskovější řetězec v Česku už nechce vypadat jako skromný diskont pro chudé. Nový typ prodejny působí zvenku i uvnitř luxusněji, více například využívá sklo. Má také výrazně širší uličky, prostornější odkládací prostor za pokladnami, větší nabídku čerstvých potravin a pečiva, lze si třeba vzít i kávu s sebou. Od konkurence se chce Lidl odlišit také širším parkovacím stáním pro auta. Kromě nahrazení starších prodejen novými chystá řetězec také „remodeling“ těch obchodů, které v posledních letech prošly výraznou přestavbou, a v nejbližší době u nich proto neplánuje kompletní přeměnu na budovy nové generace. „Tato rekonstrukce interiéru zahrnuje uzavření prodejny přibližně na jedenáct dní. Začali jsme s ní minulý týden v Chocni,“ uvedla mluvčí Lidlu Zuzana Holá. Ke zhruba 230 prodejnám přibude i jedna nová ve Zdibech.

Lidl už nechce být „skromným obchodem pro chudé“, mění proto podobu svých prodejen.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk