6. Gambrinus natočil reklamní seriál na Stream

Stand-up komik Karel Hynek a mistr výčepní Jan Kropáč vyrazili na cestu po republice, aby hospodám „pomohli zlepšit kvalitu čepování piva“. Děje se tak pod záštitou Gambrinusu, který pro internetovou televizi Stream.cz natočil reklamní seriál Strážci výčepu. Premiéru má dnes, celkem bude mít devět dílů, které podpoří promo na Facebooku a dalších on-line médiích. Na kampani i seriálu spolupracuje agentura Triad Advertising. Gambrinus promo zároveň využije k představení svých nejlepších hospod. Pivaře v restauracích pozve k vyplnění internetového dotazníku spokojenosti s načepovaným pivem. V hospodách se špatným hodnocením se pak Gambrinus pokusí zjednat nápravu.

Tvářemi projektu jsou držitel titulu Mistr výčepní Jan Kropáč (vlevo) a komik Karel Hynek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk