6. Gambrinus natočil reklamní seriál na Stream

Stand-up komik Karel Hynek a mistr výčepní Jan Kropáč vyrazili na cestu po republice, aby hospodám „pomohli zlepšit kvalitu čepování piva“. Děje se tak pod záštitou Gambrinusu, který pro internetovou televizi Stream.cz natočil reklamní seriál Strážci výčepu. Premiéru má dnes, celkem bude mít devět dílů, které podpoří promo na Facebooku a dalších on-line médiích. Na kampani i seriálu spolupracuje agentura Triad Advertising. Gambrinus promo zároveň využije k představení svých nejlepších hospod. Pivaře v restauracích pozve k vyplnění internetového dotazníku spokojenosti s načepovaným pivem. V hospodách se špatným hodnocením se pak Gambrinus pokusí zjednat nápravu.

Tvářemi projektu jsou držitel titulu Mistr výčepní Jan Kropáč (vlevo) a komik Karel Hynek.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)