5. Brankář Petr Čech vyměnil Adidas za Pumu

Fotbalový brankář Petr Čech mění po deseti letech marketingový dres. Opustil Adidas a podepsal smlouvu o celosvětové spolupráci se značkou Puma. V rámci různých komunikačních aktivit bude propagovat rukavice a kopačky evoPower, logo sportovní značky se objeví i na Čechově typické helmě. Dalšími osobnostmi Pumy jsou brankáři Gianluigi Buffon a Rui Patrício. Puma už tři roky spolupracuje s týmem Arsenalu, a tak bude Čech zapojen i do jednotlivých kampaní tohoto londýnského klubu. „Spolupráce se značkou Puma je jasným důkazem toho, že Petr Čech patří mezi hvězdy sportovního světa. Jsme na uzavřenou dohodu s Pumou hrdí,“ doplnil David Trávníček, předseda představenstva agentury Sport Invest Marketing.

„Je to jako přestoupit do jiného klubu, protože budu spolupracovat s novými lidmi a s novým zápalem,“ komentoval spolupráci s Pumou Petr Čech.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist