Fotbalový brankář Petr Čech mění po deseti letech marketingový dres. Opustil Adidas a podepsal smlouvu o celosvětové spolupráci se značkou Puma. V rámci různých komunikačních aktivit bude propagovat rukavice a kopačky evoPower, logo sportovní značky se objeví i na Čechově typické helmě. Dalšími osobnostmi Pumy jsou brankáři Gianluigi Buffon a Rui Patrício. Puma už tři roky spolupracuje s týmem Arsenalu, a tak bude Čech zapojen i do jednotlivých kampaní tohoto londýnského klubu. „Spolupráce se značkou Puma je jasným důkazem toho, že Petr Čech patří mezi hvězdy sportovního světa. Jsme na uzavřenou dohodu s Pumou hrdí,“ doplnil David Trávníček, předseda představenstva agentury Sport Invest Marketing.
„Je to jako přestoupit do jiného klubu, protože budu spolupracovat s novými lidmi a s novým zápalem,“ komentoval spolupráci s Pumou Petr Čech.