Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Regionální potravinu zpropagují dvě agentury

Tendr na propagaci značky „Regionální potravina“ vyhrály firmy Dedeman a Comtech Group. Stát za dvouletou propagaci zaplatí 57 milionů korun. Zakázka byla rozdělená do dvou částí. Comtech za 33 milionů vytvoří strategii a reklamní kampaň na větší spotřebu regionálních potravin, Dedeman se pak za 24 milionů postará o samotnou realizaci kampaně. Do tendru se přihlásilo devět firem. Vyplývá to z věstníku veřejných zakázek. „Cílem budoucí propagační a informační kampaně je sdělit zákazníkům, proč se jim vyplatí koupit výrobky s označením Regionální potravina,“ uvedla již dříve mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Vladimíra Nováková. Značku Regionální potravina loni získalo 107 výrobků od 106 výrobců, přičemž v loňském šestém ročníku o ni usilovalo 1262 výrobků od 418 producentů. Značku mohou získat pouze malí a střední producenti, jejichž podnik může mít maximálně 250 zaměstnanců. Na projekt loni ministerstvo zemědělství vyčlenilo 50 milionů korun. Výrobci značku mohou používat čtyři roky.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)