Tendr na propagaci značky „Regionální potravina“ vyhrály firmy Dedeman a Comtech Group. Stát za dvouletou propagaci zaplatí 57 milionů korun. Zakázka byla rozdělená do dvou částí. Comtech za 33 milionů vytvoří strategii a reklamní kampaň na větší spotřebu regionálních potravin, Dedeman se pak za 24 milionů postará o samotnou realizaci kampaně. Do tendru se přihlásilo devět firem. Vyplývá to z věstníku veřejných zakázek. „Cílem budoucí propagační a informační kampaně je sdělit zákazníkům, proč se jim vyplatí koupit výrobky s označením Regionální potravina,“ uvedla již dříve mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Vladimíra Nováková. Značku Regionální potravina loni získalo 107 výrobků od 106 výrobců, přičemž v loňském šestém ročníku o ni usilovalo 1262 výrobků od 418 producentů. Značku mohou získat pouze malí a střední producenti, jejichž podnik může mít maximálně 250 zaměstnanců. Na projekt loni ministerstvo zemědělství vyčlenilo 50 milionů korun. Výrobci značku mohou používat čtyři roky.