3. Forbes buduje vlastní kreativní agenturu

Tým vydavatelství MediaRey se v nejbližších dnech rozroste o BrandVoice Agency. Nová agentura bude vytvářet nativní reklamu pro inzertní klienty měsíčníku Forbes. Vznikne z týmu, který se ve vydavatelství v současné době nativní reklamě věnuje a který v nejbližších týdnech čeká doplnění o zkušeného odborníka z mediální branže, jehož jméno šéfredaktor Forbesu Petr Šimůnek zatím nechce konkretizovat. Důvodem založení agentury je podle něj nevyhnutelnost co nejužší spolupráce médií s inzertním klientem. Se značkou BrandVoice pracuje také americký Forbes – nabízí široký balíček nativní reklamy a dalších produktů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba