2. Stanice Plus láká čím dál víc posluchačů

Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v Česku bylo i v prvním pololetí letošního roku Rádio Impuls s 966 tisíci denních posluchačů. Na druhém místě zůstala Frekvence 1, kterou denně naladí 891 tisíc lidí. Za ní je Evropa 2 s 856 tisíci posluchačů. Nejposlouchanější stanicí Českého rozhlasu je Radiožurnál (835 tisíc posluchačů denně). Od vstupu na VKV výrazně roste zájem o stanici mluveného slova Plus, která se poslechovostí už vyrovnala stanici Vltava: obě rádia shodně zapíná 56 tisíc lidí denně. Mezi regionálními stanicemi zůstává na prvním místě Rádio Blaník, které si každý den zapne 636 tisíc lidí. Rádio Beat a Country Rádio ladilo denně shodně 232 tisíc posluchačů. Výsledky vyplývají z výzkumu Radio projekt agentur STEM/MARK a Median.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk