Na penězích záleží, apeluje od minulého týdne kampaň bankovního domu Sberbank. Je to vůbec poprvé, co česká pobočka připravila komunikaci na míru místnímu trhu. Trochu se v ní vymezuje proti tvrzením typu, že o peníze nejde, hlavní je, aby byl člověk šťastný. Kreativu ve spolupráci s marketingovým týmem banky pod vedením Alžběty Kellersteinové připravil Leo Burnett Praha, natáčelo se v bývalém lomu Velká Amerika. Režie se ujal Tomáš Řehořek, kampaň nafotila Alžběta Jungrová. V první fázi reklama představuje produkt Fér půjčka, přičemž klasický půlminutový spot doplňuje ještě sponzorský vzkaz, on-line a POS materiály včetně polepů výloh. Česká Sberbank je vůbec první pobočkou v regionu střední Evropy, která nasadila vlastní kreativu.
Natáčelo se v červenci v prostředí Velké Ameriky.