2. Sberbank má první lokální kampaň

Na penězích záleží, apeluje od minulého týdne kampaň bankovního domu Sberbank. Je to vůbec poprvé, co česká pobočka připravila komunikaci na míru místnímu trhu. Trochu se v ní vymezuje proti tvrzením typu, že o peníze nejde, hlavní je, aby byl člověk šťastný. Kreativu ve spolupráci s marketingovým týmem banky pod vedením Alžběty Kellersteinové připravil Leo Burnett Praha, natáčelo se v bývalém lomu Velká Amerika. Režie se ujal Tomáš Řehořek, kampaň nafotila Alžběta Jungrová. V první fázi reklama představuje produkt Fér půjčka, přičemž klasický půlminutový spot doplňuje ještě sponzorský vzkaz, on-line a POS materiály včetně polepů výloh. Česká Sberbank je vůbec první pobočkou v regionu střední Evropy, která nasadila vlastní kreativu.

Natáčelo se v červenci v prostředí Velké Ameriky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia