Francouzská komunikační skupina Publicis Groupe oznámila, že definitivně převzala stoprocentní kontrolu v holdingu Lion Communications, který v Česku sdružoval komunikační a mediální agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Fallon, Zenith, Optimedia, Performics, B2B Group, Starcom a Mediavest. Prezident holdingu Štěpánek i jeho CEO Tomáš Průša odcházejí. Všechny agenturní značky budou i nadále existovat, budou ovšem fungovat pod novou hlavičkou Publicis One a taky pod novým vedením. To teď tvoří chief executive officer Tomáš Varga, chief financial officer Michal Kurka, chief integration officer pro ČR a střední Evropu Martina Říhová a chief marketing officer Andreas Von Loeper. Všichni z nich doposud působili na vrcholových pozicích v subjektech zaniknuvšího holdingu Lion Communications. Publicis One má být nový, „na budoucnost orientovaný“ obchodní model, který bude Publicis Groupe zavádět na 50 trzích po celém světě. „Cílem je poskytovat zákazníkům ucelená řešení, včetně snadného a flexibilního přístupu k rozmanité škále odborníků a schopností,“ uvedla nově pojmenovaná agenturní skupina ve svém prohlášení. Nový šéf Varga mluví o svých plánech trochu konkrétněji na straně 16 tohoto vydání MAM.
Šéfem nově pojmenované Publicis One je CEO Tomáš Varga.