Reklama
Megaboard

Ve volném čase táhne vzdělávání

Tento týden se podíváme na to, jakým způsobem tráví volný čas česká on-line populace. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Sedm lidí z deseti uvedlo, že volný čas prožívá nejčastěji doma. Neznamená to ovšem, že by oslovená populace nebyla aktivní. Přibližně dvě třetiny z nich tvrdí, že je vystihují výroky „Ve volném čase se rád/a vzdělávám v nejrůznějších oblastech“ a „Rád/a navštěvuji různé kulturní akce, jako je divadlo, kino, koncert nebo výstava“. Aktivnější v tomto směru jsou více ženy než muži a více lidé ve věku 18-24 let než ostatní věkové skupiny. Nicméně i ve skupině lidí 55-60 let každý druhý člověk uvedl, že jej výroky vystihují. Mladí do 35 let rovněž častěji než starší aktivněji hledají nové koníčky a aktivity a vídají se s přáteli nebo rádi navštěvují letní hudební festivaly. Starší naopak svůj volný čas častěji vyplní prací na zahradě.

Odpovědi respondentů jsou závislé také na velikosti obce, ve které respondent žije. Lidé z velkých měst tráví volný čas méně doma, rádi se vzdělávají a chodí za zábavou.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále