Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ve volném čase táhne vzdělávání

Tento týden se podíváme na to, jakým způsobem tráví volný čas česká on-line populace. Každému respondentovi se zobrazila sada výroků, u nichž měl vyznačit, do jaké míry ho dané tvrzení vystihuje.

Sedm lidí z deseti uvedlo, že volný čas prožívá nejčastěji doma. Neznamená to ovšem, že by oslovená populace nebyla aktivní. Přibližně dvě třetiny z nich tvrdí, že je vystihují výroky „Ve volném čase se rád/a vzdělávám v nejrůznějších oblastech“ a „Rád/a navštěvuji různé kulturní akce, jako je divadlo, kino, koncert nebo výstava“. Aktivnější v tomto směru jsou více ženy než muži a více lidé ve věku 18-24 let než ostatní věkové skupiny. Nicméně i ve skupině lidí 55-60 let každý druhý člověk uvedl, že jej výroky vystihují. Mladí do 35 let rovněž častěji než starší aktivněji hledají nové koníčky a aktivity a vídají se s přáteli nebo rádi navštěvují letní hudební festivaly. Starší naopak svůj volný čas častěji vyplní prací na zahradě.

Odpovědi respondentů jsou závislé také na velikosti obce, ve které respondent žije. Lidé z velkých měst tráví volný čas méně doma, rádi se vzdělávají a chodí za zábavou.

Reklama
MMcite

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu