Kariéra v RWE „Náš byznys se čím dál více digitalizuje, je flexibilnější a plný inovací. Přesně takové je i naše nové logo. Dynamická značka, která hraje barvami, to není v energetice úplně obvyklé. I to nás bude do budoucna odlišovat od konkurence. Naše nové logo – íčko – je hravé a přizpůsobivé, takže dokáže komunikovat samo o sobě. Vyjádří třeba elektřinu, zemní plyn, větrníky nebo i silné pozitivní emoce. Při vývoji nové značky jsme kladli velký důraz právě na univerzálnost,“ říká obchodní ředitel nové společnosti Martin Herrmann, který je zároveň dlouholetým šéfem skupiny RWE v ČR. A jak se líbí vám?
Nikola Vrbická Tak snad se to chytí, i když určité skupiny na rebranding moc nereagují. Mně totiž doktorka vždy říká: „Vy pracujete v tom Telekomu, že?“ (na vysvětlenou, pracuji v O2:D)
Sandra Sandrita Hes Teď jsem si všimla, že to vypadá jako tampon, ale stejně to bude nadlouho pro všechny RWE.
Jiří Gruntorád Nevím, jestli je to dobrý nápad. Chápu, že chtěli spojit několik headlinů, ale ten název je za mne takový neuchopitelný, a jak píše Sandra – logo připomíná spíše něco úplně jiného.
Patrick Zandl Dění v energetice? RWE se přejmenuje na Innogy a do loga si dá tampon. Asi jako bioodpad. Takže definitivně začíná okurka a prázdniny.
Jan Studnička Marek Prchal tvrdí, že nové logo RWE symbolizuje odtrženou německou hlavu a tělo, které zůstává na stejné pozici. To proto, že je expert. My ostatní tam vidíme tampon, který symbolizuje, kam tyhle změny názvů a loga vždycky vedou. Nebo se zavádějí.