Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Saláty PuzzleSalads jsou úspěšné, mimo Prahu ale expandovat nechtějí

Vystudovaný právník Stanislav Štrobl dle svých slov prý vždy více tíhl k byznysu a gastronomii než k legislativě. Před dvěma roky si proto splnil svůj sen a inspirován fresh bistry ve Francii či v USA otevřel první pobočku PuzzleSalads v pražských Holešovicích. Nedávno otevřel již čtvrté bistro a v rámci obchodních center své první, ve Štěrboholích. Zařadil se tak na mapu pražských salaterií, kterou sdílí společně s Ugovými salateriemi, Green Factory a desítkami dalších menších bister.

Caesar je nejžádanější

Za jednoznačnou konkurenční výhodu PuzzleSalads považuje jeho zakladatel možnost namíchání si vlastního salátu ze širokého spektra ingrediencí. Zpočátku prý do bistra zavítaly zejména ženy, v poslední době ale mužů rychle přibývá. „Nejoblíbenějším je sice Caesar ze stálého menu 15 salátů, ale hned na druhém místě figuruje salát dle vlastní volby. Lidé si hlídají různé potravinové alergie, roste popularita bezlepkové diety, a navíc je zde možnost vyzkoušet různé sezonní recepty. Máme v menu i quiche, polévku, jedno teplé jídlo a ve Stodůlkách pečeme sladké pečivo,“ vypočítává Stanislav Štrobl.

Právě bistra ve Stodůlkách a na Brumlovce u kancelářských komplexů patří k nejvytíženějším, pokud se někde nestíhá či chybí zaměstnanci, jde si Štrobl sám stoupnout za pult a míchat. Ambice rozrůst se za Prahu v PuzzleSalads nemají, plány se upínají spíše k rozšíření zavážky salátů za zákazníky do kanceláří. Ta funguje zatím v okolí Brumlovky. Zákazníci si také mohou na provozovny objednat a zaplatit salát předem, počet on-line objednávek zatím činí asi 25 procent. Do off-line reklamy v PuzzleSalads neinvestují ani korunu, klíčovými kanály jsou jen Facebook a Instagram, ve kterém vidí Štrobl slibný potenciál. V současnosti zde probíhá například fotosoutěž o poukaz v hodnotě tisíc korun.

Reklama
Abovalve

Bistro PuzzleSalads má připomínat spíše restauraci než fastfood, místo plastu se tak servíruje na porcelánu.
Foto: Puzzlesalads

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)