Oslavíme olympijské medaile pivem?

Čtrnáctiletá spolupráce Českého olympijského výboru s Prazdrojem pokračuje i nadále. Pivovar těsně před hrami v Riu angažoval české olympijské naděje, jimž přeje zlatý úspěch. Konzumentům svého zlatavého moku by zase přál, aby medaile svých oblíbenců náležitě oslavovali. Loni Prazdroj zvýšil tržby o tři procenta. Letošní sportovní akce by je klidně mohly ještě zvýšit.

Cením si copy, které má vtip. Zlatou by rád každý. Vizuál nenadchne ani neurazí. Jako promo dlouhodobé spolupráce a podpory sportu je to pro mě naprosto v pohodě.

Pavel Jína, konzultant, Hill + Knowlton Strategies Czech

Pivo se pije společně, fandí se společně a Pilsner Urquell je o společné podpoře. Mimo značku, absolutně mimo zpracování a otřesný design. Pardon, ale fakt.

Petr Rubáček, creative and strategy lead, Remembership

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia