Čtrnáctiletá spolupráce Českého olympijského výboru s Prazdrojem pokračuje i nadále. Pivovar těsně před hrami v Riu angažoval české olympijské naděje, jimž přeje zlatý úspěch. Konzumentům svého zlatavého moku by zase přál, aby medaile svých oblíbenců náležitě oslavovali. Loni Prazdroj zvýšil tržby o tři procenta. Letošní sportovní akce by je klidně mohly ještě zvýšit.
Cením si copy, které má vtip. Zlatou by rád každý. Vizuál nenadchne ani neurazí. Jako promo dlouhodobé spolupráce a podpory sportu je to pro mě naprosto v pohodě.
Pavel Jína, konzultant, Hill + Knowlton Strategies Czech
Pivo se pije společně, fandí se společně a Pilsner Urquell je o společné podpoře. Mimo značku, absolutně mimo zpracování a otřesný design. Pardon, ale fakt.
Petr Rubáček, creative and strategy lead, Remembership