Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Oslavíme olympijské medaile pivem?

Čtrnáctiletá spolupráce Českého olympijského výboru s Prazdrojem pokračuje i nadále. Pivovar těsně před hrami v Riu angažoval české olympijské naděje, jimž přeje zlatý úspěch. Konzumentům svého zlatavého moku by zase přál, aby medaile svých oblíbenců náležitě oslavovali. Loni Prazdroj zvýšil tržby o tři procenta. Letošní sportovní akce by je klidně mohly ještě zvýšit.

Cením si copy, které má vtip. Zlatou by rád každý. Vizuál nenadchne ani neurazí. Jako promo dlouhodobé spolupráce a podpory sportu je to pro mě naprosto v pohodě.

Pavel Jína, konzultant, Hill + Knowlton Strategies Czech

Reklama
ČEZ

Pivo se pije společně, fandí se společně a Pilsner Urquell je o společné podpoře. Mimo značku, absolutně mimo zpracování a otřesný design. Pardon, ale fakt.

Petr Rubáček, creative and strategy lead, Remembership

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)