Návštěvu letního festivalu, veletrhu či konference může nejednomu rodiči překazit skutečnost, že není komu svěřit nezletilé potomky. Dětské koutky se sice pomalu stávají přidanou hodnotou eventů, stále je však na ně nazíráno spíše jako na CSR aktivitu. Startupový projekt mobilních dětských koutků, za kterým stojí pražské centrum pro pracující rodiče Baby Office, se snaží firmám ukázat, že lze vhodně zvolenou cestou „prodat“ skrze dětské koutky i jejich značku, produkty či služby.
Poptávka po koutcích roste
„Při prezentacích marketingovým manažerům firem se setkáváme se zájmem o náš projekt. Investice dvacet tisíc do pronajatého obrandovaného koutku, třeba na vlastním eventu dané firmy či na festivalu, se vrací v podobě pozitivního PR a třeba nových kontaktů či sdílení zážitků na sociálních sítích. Jenže pak většinou zasáhne procurement firmy s tím, že lze stejné peníze investovat lépe do jiné aktivity,“ popisuje praxi manažerka projektu Pavlína Bandrowská. Přitom poptávka po dětských koutcích na akcích pro rodiče je značná. Vedlejším efektem je navíc rozšíření pracovních příležitostí a flexibilních úvazků pro lektory a koordinátory koutků. Kromě pronájmu stánku se základním vybavením a kvalifikovaných lektorů nabízí Baby Office firmám a pořadatelům eventů program na míru podle tématu akce včetně dekorací. Využití najdou mobilní koutky i v rámci „family days“ či pracovních sobot ve velkých firmách, pro jedno z oddělení Ikea centrum zorganizovalo i příměstský tábor pro děti zaměstnanců.
Od Baby Office si pronajala a obrandovala dětský koutek například síť drogerií Rossmann, projektu Baby Office využily i společnosti Maspex (Kubík), Avon či T-Mobile.
Foto: Baby Office