Reklama
Megaboard

Nejlepší klip k fotbalovému Euru natočilo Hyundai

Právě skončený fotbalový šampionát využila v marketingu řada firem. Stranou nezůstala ani automobilka Hyundai, jejíž reklama vznikla už v dubnu, ale největší sledovanost nabrala až v průběhu Eura 2016. Skoro tříminutový film vypráví příběh malého chlapce, který si šetří peníze vydělané na drobných odměnách za domácí práce, aby si mohl koupit vytoužené vstupenky na fotbal. Když si ale konečně našetří dost a běží si pro ně se sklenicí plnou mincí do pokladny, dozví se, že jsou všechny vyprodané a žádné pro něj nezbyly. Ale protože Hyundai zřídilo velkou fanouškovskou zónu, uvidí všechny zápasy aspoň na velkoplošné projekci ve svém městě. Úspěšné video, které nasbíralo přes 35 milionů zhlédnutí, bylo provázané se speciálním mikrowebem lokalizovaným do sedmnácti jazyků včetně češtiny.

Fotbalovou atmosféru dodala videu řada filmových triků, které zařídilo korejské studio Solid VFX Lab. Natáčelo se před prázdnými tribunami, fanoušci do nich přibyli až díky digitální postprodukci.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále