Právě skončený fotbalový šampionát využila v marketingu řada firem. Stranou nezůstala ani automobilka Hyundai, jejíž reklama vznikla už v dubnu, ale největší sledovanost nabrala až v průběhu Eura 2016. Skoro tříminutový film vypráví příběh malého chlapce, který si šetří peníze vydělané na drobných odměnách za domácí práce, aby si mohl koupit vytoužené vstupenky na fotbal. Když si ale konečně našetří dost a běží si pro ně se sklenicí plnou mincí do pokladny, dozví se, že jsou všechny vyprodané a žádné pro něj nezbyly. Ale protože Hyundai zřídilo velkou fanouškovskou zónu, uvidí všechny zápasy aspoň na velkoplošné projekci ve svém městě. Úspěšné video, které nasbíralo přes 35 milionů zhlédnutí, bylo provázané se speciálním mikrowebem lokalizovaným do sedmnácti jazyků včetně češtiny.
Fotbalovou atmosféru dodala videu řada filmových triků, které zařídilo korejské studio Solid VFX Lab. Natáčelo se před prázdnými tribunami, fanoušci do nich přibyli až díky digitální postprodukci.