Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nanuky se baví „cizími jazyky“

Léto je v plném proudu a rtuť teploměrů neklesá pod nějakých pětadvacet stupňů. Atmosféra přímo vybízí k tomu, aby se člověk zchladil zmrzlinou. Moc dobře to samozřejmě vědí i v Unileveru, a tak na produktové stálice své značky Algida upozorňují venkovkou všude možně. Česká slovní hříčka vychází z globální kampaně Goodbye serious! Co na provedení říkají tuzemští kreativci? Nenechá je letní reklama chladnými?

Copy se nedá upřít snaha o vtip. Vizuál je však typický červenozelený, comicsansový devadesátkový aušus.

Rudolf R. Kovařík copywriter, Dark Side

Reklama
ČEZ

Venku je vedro, chci kousnout do nanuku a nic víc mě nezajímá. Za mě dobrý. Je fajn vidět pokus o jednoduchost, ale takový print stojí na copy, a to je v tomhle případě tak na půl cesty. Škoda.

Ondřej Peša, copywriter, TRIAD Advertising

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)