Léto je v plném proudu a rtuť teploměrů neklesá pod nějakých pětadvacet stupňů. Atmosféra přímo vybízí k tomu, aby se člověk zchladil zmrzlinou. Moc dobře to samozřejmě vědí i v Unileveru, a tak na produktové stálice své značky Algida upozorňují venkovkou všude možně. Česká slovní hříčka vychází z globální kampaně Goodbye serious! Co na provedení říkají tuzemští kreativci? Nenechá je letní reklama chladnými?
Copy se nedá upřít snaha o vtip. Vizuál je však typický červenozelený, comicsansový devadesátkový aušus.
Rudolf R. Kovařík copywriter, Dark Side
Venku je vedro, chci kousnout do nanuku a nic víc mě nezajímá. Za mě dobrý. Je fajn vidět pokus o jednoduchost, ale takový print stojí na copy, a to je v tomhle případě tak na půl cesty. Škoda.
Ondřej Peša, copywriter, TRIAD Advertising