Na webech marketérů, retailerů a poskytovatelů služeb čteme: „Spokojenost zákazníků je naším hlavním cílem. Nabízíme široký výběr produktů. Nabízíme inovativní produkty a služby šité na míru potřebám zákazníků. Naším cílem je nabídnout přesně takové služby, jaké zákazníci potřebují.“
Zákazník by měl být středem veškeré pozornosti, nabídka by měla být postavena zákazníkovi na míru. Zajímalo nás proto, jak to vidí „ti zákazníci“, a zeptali jsme se ekonomicky aktivních Čechů, nakolik zažívají všeobecně deklarovaný zájem o zákazníka.
„Realita není tak ideální,“ říká Daniel Procházka, account director Ipsos Marketing, „spokojený s nabídkou produktů a služeb je pouze každý třetí zákazník.“
Andrea Vozníková, CMI manažerka společnosti Unilever, k tomu dodává: „Přehledná nabídka kvalitního zboží uspokojí nakupující více než nejširší sortiment bez péče o vystavení, bez zážitku z nákupu.“
A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!
Kontakt: [email protected]