Co bychom neudělali pro „ty zákazníky“

Na webech marketérů, retailerů a poskytovatelů služeb čteme: „Spokojenost zákazníků je naším hlavním cílem. Nabízíme široký výběr produktů. Nabízíme inovativní produkty a služby šité na míru potřebám zákazníků. Naším cílem je nabídnout přesně takové služby, jaké zákazníci potřebují.“

Zákazník by měl být středem veškeré pozornosti, nabídka by měla být postavena zákazníkovi na míru. Zajímalo nás proto, jak to vidí „ti zákazníci“, a zeptali jsme se ekonomicky aktivních Čechů, nakolik zažívají všeobecně deklarovaný zájem o zákazníka.

„Realita není tak ideální,“ říká Daniel Procházka, account director Ipsos Marketing, „spokojený s nabídkou produktů a služeb je pouze každý třetí zákazník.“

Andrea Vozníková, CMI manažerka společnosti Unilever, k tomu dodává: „Přehledná nabídka kvalitního zboží uspokojí nakupující více než nejširší sortiment bez péče o vystavení, bez zážitku z nákupu.“

A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!

Kontakt: [email protected]

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba