Celkem 860 lidí se zúčastnilo dalšího ročníku tipovací soutěže Cannes Predictions, kterou za mediální podpory týdeníku MAM každoročně pořádá česká pobočka agenturní sítě Leo Burnett. Cannes Predictions je tipovací soutěž na vítěze reklamního festivalu Cannes Lions. Už řadu let ji agenturní síť Leo Burnett – která v 85 pobočkách zaměstnává na devět tisíc lidí – pořádá ve všech zemích, kde je činná.
Účastníci soutěže tipují, které reklamy získají v Cannes nejvíc ocenění. Vybírají přitom z 25 prací, které do soutěže nominovali kreativní šéfové Leo Burnett na základně shortlistů festivalu Cannes Lions. Hlavní cena českých Cannes Predictions letos zůstává na domácí půdě. V tipovací soutěži s 5565 body zvítězil a první cenu – Fatboy Lamzac – získal senior art director pražské Leo Burnett David Broder.
Druhé místo – a roční předplatné týdeníku MAM – získala s 5440 body bývalá projektová manažerka agentury Profit Boosters Nikoleta Luhová, zatímco na místě třetím se s 5310 body umístil – a merchandising se značkou Leo Burnett získal – David Kroupa.
Z dvaceti pěti vybraných kampaní nakonec nejvíc ocenění získala kampaň McWhopper značky Burger King.
V rámci tohoto projektu, který pro značku připravila novozélandská pobočka agentury Young & Rubicam, vyzval Burger King svého letitého rivala McDonald’s otevřeným dopisem k zakopání válečné sekery a – alespoň jednou v roce – k přípravě společného burgeru.
Každá pobočka sítě Leo Burnett Worldwide – jejíž první agentura byla založena v Chicagu už v roce 1935 – připravuje pro Cannes Predictions už tradičně vlastní promo a způsob hlasování. Pražská Leo Burnett přichystala letos on-line aplikaci pro hlasování a kampaň v odborném tisku a na sociálních sítích.
Pražská pobočka sítě Leo Burnett připravuje své Cannes Predictions tradičně za mediální podpory týdeníku MAM.
Foto: Leo Burnett, Cannes Lions
Letos z výběru LB v Cannes nejvíc bodovala kampaň značky Burger King.
Foto: Leo Burnett, Cannes Lions