Organizace Ad Council je americká neziskovka, která do televizního vysílání nasazuje různá oznámení ve veřejném zájmu, charitativní spoty, zdravotní kampaně a podobné klipy. Letos se rozhodla při Dnu nezávislosti připomenout Američanům hodnoty, které moderní Spojené státy vyznávají. Angažovala proto herce a wrestlingového zápasníka Johna Cenu do tři a půl minuty dlouhého filmu, ve kterém v nepřetržitém záběru kamery prochází malým americkým městečkem a mluví o tom, že láska nezná rozdíly. „Zavřete oči a představte si typického Američana. Možná vás to překvapí, ale je to žena. Tvoří 51 procent obyvatel. A téměř polovinu země utvářejí různé menšiny,“ vyjmenovává Cena, jehož procházku městem sledují etnické menšiny, gayové, zdravotně postižení nebo vyznavači různých náboženství. Kolik jich rozeznáte?
Kampaň We Are America zpracovala pro Ad Council agentura R/GA. Doprovází ji hashtag #WeAreAmerica a web LoveHasNoLabels.com. V reklamách slogan využije řada značek, mj. Coca-Cola, Pepsi, Google, Facebook, i celé koncerny jako Procter & Gamble nebo Unilever.