Reklama
Megaboard

Amerika stojí na lásce bez rozdílů, upozorňuje zápasník

Organizace Ad Council je americká neziskovka, která do televizního vysílání nasazuje různá oznámení ve veřejném zájmu, charitativní spoty, zdravotní kampaně a podobné klipy. Letos se rozhodla při Dnu nezávislosti připomenout Američanům hodnoty, které moderní Spojené státy vyznávají. Angažovala proto herce a wrestlingového zápasníka Johna Cenu do tři a půl minuty dlouhého filmu, ve kterém v nepřetržitém záběru kamery prochází malým americkým městečkem a mluví o tom, že láska nezná rozdíly. „Zavřete oči a představte si typického Američana. Možná vás to překvapí, ale je to žena. Tvoří 51 procent obyvatel. A téměř polovinu země utvářejí různé menšiny,“ vyjmenovává Cena, jehož procházku městem sledují etnické menšiny, gayové, zdravotně postižení nebo vyznavači různých náboženství. Kolik jich rozeznáte?

Kampaň We Are America zpracovala pro Ad Council agentura R/GA. Doprovází ji hashtag #WeAreAmerica a web LoveHasNoLabels.com. V reklamách slogan využije řada značek, mj. Coca-Cola, Pepsi, Google, Facebook, i celé koncerny jako Procter & Gamble nebo Unilever.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále