Pražská agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení rodinné potravinářské firmy Emco. Tendru na dlouhodobý komunikační koncept se zúčastnilo celkem pět subjektů. Prvním výstupem spolupráce bude podzimní televizní a on-line kampaň na müsli a ovesné kaše, která poběží nejen v Česku, ale i na Slovensku. Agenturu Outbreak založili Dan Farkaš a Ivo Laurin s tím, že se budou zaměřovat zejména na world-of-mouth marketing, svou činnost rozšířili i o event marketing, respektive event engagement. Potravinářská společnost Emco byla založena už v roce 1990. Zaměřuje se na výrobu a distribuci müsli, sušenek, kukuřičných a celozrnných lupínků, ovesných kaší a cereální výrobky pro děti. V segmentu müsli má tržní podíl 53 procent. S Outbreakem spolupracovala už dříve.
Emco spolupracuje s Outbreakem dlouhodobě, už v roce 2009 například agentura šířila slávu sušenek Vitalky.