Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Agentura Outbreak vyhrála tendr Emca

Pražská agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení rodinné potravinářské firmy Emco. Tendru na dlouhodobý komunikační koncept se zúčastnilo celkem pět subjektů. Prvním výstupem spolupráce bude podzimní televizní a on-line kampaň na müsli a ovesné kaše, která poběží nejen v Česku, ale i na Slovensku. Agenturu Outbreak založili Dan Farkaš a Ivo Laurin s tím, že se budou zaměřovat zejména na world-of-mouth marketing, svou činnost rozšířili i o event marketing, respektive event engagement. Potravinářská společnost Emco byla založena už v roce 1990. Zaměřuje se na výrobu a distribuci müsli, sušenek, kukuřičných a celozrnných lupínků, ovesných kaší a cereální výrobky pro děti. V segmentu müsli má tržní podíl 53 procent. S Outbreakem spolupracovala už dříve.

Emco spolupracuje s Outbreakem dlouhodobě, už v roce 2009 například agentura šířila slávu sušenek Vitalky.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)