9. Agentura Outbreak vyhrála tendr Emca

Pražská agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení rodinné potravinářské firmy Emco. Tendru na dlouhodobý komunikační koncept se zúčastnilo celkem pět subjektů. Prvním výstupem spolupráce bude podzimní televizní a on-line kampaň na müsli a ovesné kaše, která poběží nejen v Česku, ale i na Slovensku. Agenturu Outbreak založili Dan Farkaš a Ivo Laurin s tím, že se budou zaměřovat zejména na world-of-mouth marketing, svou činnost rozšířili i o event marketing, respektive event engagement. Potravinářská společnost Emco byla založena už v roce 1990. Zaměřuje se na výrobu a distribuci müsli, sušenek, kukuřičných a celozrnných lupínků, ovesných kaší a cereální výrobky pro děti. V segmentu müsli má tržní podíl 53 procent. S Outbreakem spolupracovala už dříve.

Emco spolupracuje s Outbreakem dlouhodobě, už v roce 2009 například agentura šířila slávu sušenek Vitalky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC