8. Wunderman získal tři zlata za kartu Dr. Maxe

Věrnostní program Karta výhod Dr. Maxe, který vytvořila a vyvíjí agentura Wunderman, uspěl v mezinárodní soutěži věrnostních programů Loyalty Magazine Awards. Karta výhod Dr. Maxe získala ocenění jednak za nejlepší využití CRM přístupu a jednak jako nejlepší nový věrnostní program roku v rámci Evropy, Blízkého východu a Afriky. Oceněna byla též jako nejlepší věrnostní program střední a východní Evropy. „Ve vítězství jsme doufali, ale takovýto úspěch v rámci celého regionu nás velmi mile překvapil. Zlaté pozice na takto prestižní soutěži jsou především zprávou, že jsme schopni vytvářet věrnostní programy světové kvality,“ komentuje vítězství Vendula Mrázová, group business director Wundermanu a expertka na věrnostní programy. Porota na Kartě výhod Dr. Maxe oceňovala zejména kombinaci věrnostního programu s péčí o pacienta a chytrým používáním dat.

Karta výhod slouží od svého uvedení mimo jiné i jako medikační historie pacienta. Wunderman v programu využíval „chytrá data“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba