8. Wunderman získal tři zlata za kartu Dr. Maxe

Věrnostní program Karta výhod Dr. Maxe, který vytvořila a vyvíjí agentura Wunderman, uspěl v mezinárodní soutěži věrnostních programů Loyalty Magazine Awards. Karta výhod Dr. Maxe získala ocenění jednak za nejlepší využití CRM přístupu a jednak jako nejlepší nový věrnostní program roku v rámci Evropy, Blízkého východu a Afriky. Oceněna byla též jako nejlepší věrnostní program střední a východní Evropy. „Ve vítězství jsme doufali, ale takovýto úspěch v rámci celého regionu nás velmi mile překvapil. Zlaté pozice na takto prestižní soutěži jsou především zprávou, že jsme schopni vytvářet věrnostní programy světové kvality,“ komentuje vítězství Vendula Mrázová, group business director Wundermanu a expertka na věrnostní programy. Porota na Kartě výhod Dr. Maxe oceňovala zejména kombinaci věrnostního programu s péčí o pacienta a chytrým používáním dat.

Karta výhod slouží od svého uvedení mimo jiné i jako medikační historie pacienta. Wunderman v programu využíval „chytrá data“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk