Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Wunderman získal tři zlata za kartu Dr. Maxe

Věrnostní program Karta výhod Dr. Maxe, který vytvořila a vyvíjí agentura Wunderman, uspěl v mezinárodní soutěži věrnostních programů Loyalty Magazine Awards. Karta výhod Dr. Maxe získala ocenění jednak za nejlepší využití CRM přístupu a jednak jako nejlepší nový věrnostní program roku v rámci Evropy, Blízkého východu a Afriky. Oceněna byla též jako nejlepší věrnostní program střední a východní Evropy. „Ve vítězství jsme doufali, ale takovýto úspěch v rámci celého regionu nás velmi mile překvapil. Zlaté pozice na takto prestižní soutěži jsou především zprávou, že jsme schopni vytvářet věrnostní programy světové kvality,“ komentuje vítězství Vendula Mrázová, group business director Wundermanu a expertka na věrnostní programy. Porota na Kartě výhod Dr. Maxe oceňovala zejména kombinaci věrnostního programu s péčí o pacienta a chytrým používáním dat.

Karta výhod slouží od svého uvedení mimo jiné i jako medikační historie pacienta. Wunderman v programu využíval „chytrá data“.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)