Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Mediální dům Economia vylepšil hospodaření

Mediální dům Economia, mimo jiné vydavatel MAM, zveřejnil výroční zprávu za loňský rok. Vydavatelství snížilo ztrátu o 112 milionů korun na 40,5 milionu Kč. „V uplynulém roce společnost pokračovala v diverzifikaci výnosů směrem k posílení růstových digitálních médií a nemediálních služeb. Celkově však v souladu s trendy na trhu tržby meziročně poklesly,“ konstatuje zpráva. „Výsledky potvrzují stabilizaci společnosti a dobrý start pro splnění střednědobých ambicí. Podíl tržeb z digitálních produktů přesáhl již 50 procent z celkového obratu.“ Za prvních pět měsíců letošního roku se obrat meziročně zvýšil o 1,9 procenta a provozní zisk EBITDA stoupl o 4,6 milionu korun.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)