Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Fallon získal za Škodu ocenění v zahraničí

Agentura Fallon Prague získala za svou reklamu pro model Superb značky Škoda Auto ocenění v kategorii Kampaň v mezinárodní soutěži Automotive Brand Contest, která se zaměřuje na mimořádný design a management značky. Cenu získala za kampaň „Travel in Style. Travel in Space“, která provázela uvedení nové modelové řady Superbu. „To dítě v TV spotu vyjadřuje mé vlastní pocity, které jsem měl, když jsem se v novém Superbu poprvé svezl,“ vysvětluje výkonný kreativní ředitel pražského Fallonu Colin Lamberton. „Je to jednoduchý lidský příběh, s nímž se může ztotožnit každý,“ dodává. „Jsme nadšení, že kampaň pro Superb splňuje náš cíl posunout vnímání značky od racionální volby na emocionálnější úroveň,“ dodává Andreas von Loeper, generální ředitel Fallon Prague, agentury, která vznikla poté, co londýnský Fallon vyhrál mezinárodní výběrové řízení na globální komunikační agenturu společnosti Škoda Auto, a poté, co v Praze vybudoval tým, nahradil tehdejší agenturu Kaspen/Jung von Matt.

„Travel in Style. Travel in Space,“ vybízela oceněná reklama na Superb agentury Fallon.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu