Agentura Fallon Prague získala za svou reklamu pro model Superb značky Škoda Auto ocenění v kategorii Kampaň v mezinárodní soutěži Automotive Brand Contest, která se zaměřuje na mimořádný design a management značky. Cenu získala za kampaň „Travel in Style. Travel in Space“, která provázela uvedení nové modelové řady Superbu. „To dítě v TV spotu vyjadřuje mé vlastní pocity, které jsem měl, když jsem se v novém Superbu poprvé svezl,“ vysvětluje výkonný kreativní ředitel pražského Fallonu Colin Lamberton. „Je to jednoduchý lidský příběh, s nímž se může ztotožnit každý,“ dodává. „Jsme nadšení, že kampaň pro Superb splňuje náš cíl posunout vnímání značky od racionální volby na emocionálnější úroveň,“ dodává Andreas von Loeper, generální ředitel Fallon Prague, agentury, která vznikla poté, co londýnský Fallon vyhrál mezinárodní výběrové řízení na globální komunikační agenturu společnosti Škoda Auto, a poté, co v Praze vybudoval tým, nahradil tehdejší agenturu Kaspen/Jung von Matt.
„Travel in Style. Travel in Space,“ vybízela oceněná reklama na Superb agentury Fallon.