6. Zemědělci budou povinně přispívat na marketing

Zhruba do dvou let by měl vzniknout státní marketingový fond, z něhož se bude financovat propagace tuzemských potravin a výrobků. Záměr ministerstva zemědělství počítá s tím, že do fondu budou přispívat stát i zemědělci, potravináři a obchodníci. Ti by měli příspěvky posílat povinně, ale výše částky ještě není známa. Není ani jasné, jestli by se třeba povinnosti vyhnuli malí producenti, anebo zda budou odvody odstupňované podle komodit. O vznik fondu usilují podle ČTK hlavně potravináři. Od příštího roku začne platit zákon, který zakáže označování logy, vlajkou, mapou či nápisy odkazujícími na Českou republiku, pokud nebude potravina vyrobena v Česku a z českých surovin.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia