5. Generali nově partnerem českého hokeje

Pojišťovna Generali střídá na pozici hlavního partnera české hokejové extraligy Českou pojišťovnu. Obě pojišťovny přitom patří do skupiny Generali. Generálním partnerem nadále zůstává Tipsport, po němž extraliga nese aktuálně název. Tipsport zároveň vlastní od konce letošního února sportovní agenturu BPA, která jako jediná spravuje marketingová práva českého hokeje. Druhým hlavním partnerem extraligy zůstává pivní značka Radegast z portfolia Plzeňského Prazdroje.

Všechny plochy a práva, jež byly dosud po dobu 15 let spojeny s Českou pojišťovnou, se od nadcházející sezony nově propojí se značkou Generali. Bližší podrobnosti spolupráce se společností BPA sport marketing, která je výhradním vlastníkem marketingových práv českého hokeje, budou oznámeny v září na tiskové konferenci ještě před startem extraligového ročníku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk