Reklama
Megaboard

4. Makro dá miliony na Den soukromého podnikání

Velkoobchod Makro spustil kampaň v hodnotě více než 20 milionů korun, jejímž prostřednictvím chce zavést tradici Dne soukromého podnikání. Má se jednat o jednu z největších komunikačních kampaní v historii společnosti, která bude zahrnovat tisk, rádio, internet i vlastní komunikační kanály a poprvé na českém trhu také TV spot. Kreativu a koncept kampaně připravila globálně agentura Serviceplan společně s interním týmem skupiny Metro Group. O lokální adaptaci se stará Kaspen/Jung von Matt. Komunikaci na sítích a PR zajišťuje Inspiro Solutions, média plánuje OMD a webovou platformu www.denpodnikani.cz připravila digitální agentura Actum.

Makro i v Česku rozjíždí mezinárodní kampaň na podporu Dne soukromého podnikání.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále