4. Makro dá miliony na Den soukromého podnikání

Velkoobchod Makro spustil kampaň v hodnotě více než 20 milionů korun, jejímž prostřednictvím chce zavést tradici Dne soukromého podnikání. Má se jednat o jednu z největších komunikačních kampaní v historii společnosti, která bude zahrnovat tisk, rádio, internet i vlastní komunikační kanály a poprvé na českém trhu také TV spot. Kreativu a koncept kampaně připravila globálně agentura Serviceplan společně s interním týmem skupiny Metro Group. O lokální adaptaci se stará Kaspen/Jung von Matt. Komunikaci na sítích a PR zajišťuje Inspiro Solutions, média plánuje OMD a webovou platformu www.denpodnikani.cz připravila digitální agentura Actum.

Makro i v Česku rozjíždí mezinárodní kampaň na podporu Dne soukromého podnikání.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk