4. Firmy rozjely kampaně k letní olympiádě v Riu

Česká spořitelna se jako partner českého olympijského týmu rozhodla podpořit spojení mezi fanoušky a sportovci formou projektu Držíme palečky. Ve spolupráci s agenturou Concept One a s režisérem Martinem Holubem natočila černobílý, emotivně laděný spot se Zuzanou Hejnovou, Barborou Špotákovou a dalšími sportovci. Fandit mohou lidé během léta hlavně v digitálním prostředí – na Facebooku i webové stránce www.drzimepalecky.cz a prostřednictvím aplikace. Na vizuálech kampaně je i rodina Palečkových. Nikoliv dojímat, ale „bavit“ fanoušky chce Agrofert s kampaní s hashtagem holezadky. Kreativní koncept s leitmotivem „Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem“ vymysleli pro firmu studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jádrem kampaně jsou dva dvacetisekundové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že jde pouze o sen. Kampaň má svoji microsite holezadky.cz, profil na Instagramu, spoty na YouTube a objeví se i na outdoorových plochách.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC