Česká spořitelna se jako partner českého olympijského týmu rozhodla podpořit spojení mezi fanoušky a sportovci formou projektu Držíme palečky. Ve spolupráci s agenturou Concept One a s režisérem Martinem Holubem natočila černobílý, emotivně laděný spot se Zuzanou Hejnovou, Barborou Špotákovou a dalšími sportovci. Fandit mohou lidé během léta hlavně v digitálním prostředí – na Facebooku i webové stránce www.drzimepalecky.cz a prostřednictvím aplikace. Na vizuálech kampaně je i rodina Palečkových. Nikoliv dojímat, ale „bavit“ fanoušky chce Agrofert s kampaní s hashtagem holezadky. Kreativní koncept s leitmotivem „Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem“ vymysleli pro firmu studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jádrem kampaně jsou dva dvacetisekundové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že jde pouze o sen. Kampaň má svoji microsite holezadky.cz, profil na Instagramu, spoty na YouTube a objeví se i na outdoorových plochách.