4. Firmy rozjely kampaně k letní olympiádě v Riu

Česká spořitelna se jako partner českého olympijského týmu rozhodla podpořit spojení mezi fanoušky a sportovci formou projektu Držíme palečky. Ve spolupráci s agenturou Concept One a s režisérem Martinem Holubem natočila černobílý, emotivně laděný spot se Zuzanou Hejnovou, Barborou Špotákovou a dalšími sportovci. Fandit mohou lidé během léta hlavně v digitálním prostředí – na Facebooku i webové stránce www.drzimepalecky.cz a prostřednictvím aplikace. Na vizuálech kampaně je i rodina Palečkových. Nikoliv dojímat, ale „bavit“ fanoušky chce Agrofert s kampaní s hashtagem holezadky. Kreativní koncept s leitmotivem „Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem“ vymysleli pro firmu studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jádrem kampaně jsou dva dvacetisekundové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že jde pouze o sen. Kampaň má svoji microsite holezadky.cz, profil na Instagramu, spoty na YouTube a objeví se i na outdoorových plochách.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk