3. Reklamní Konektor vyhrál spořitelnu ČMSS

Reklamní agentura Konektor zvítězila ve výběrovém řízení Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS) na poskytování fullservisových služeb. Agentura z komunikační skupiny Konektor – která zahrnuje ještě specialistu na sociální sítě Konektor Social a PR agenturu PR.Konektor a její slovenskou pobočku – tak bude ČMSS připravovat kreativu pro ATL, BTL, on-line komunikaci a vybrané digitální a eventové projekty. „Chceme dát naší komunikaci novou energii. Budeme dál posilovat naši pozici, společně se zaměříme na nové vnímání značky ČMSS a zároveň chceme do naší komunikace přenést silnější emoce,“ řekla k tomu marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková s tím, že prvním silným společným výstupem bude kampaň připravovaná na poslední čtvrtletí letošního roku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk