Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Spojení velkých značek: Avast koupí rivala AVG

Česká antivirová společnost Avast Software kupuje AVG Technologies, firmu původně založenou v Brně, která teď sídlí v Amsterdamu. Za svého konkurenta dá 1,3 miliardy dolarů (v přepočtu téměř 32 miliard korun). Vznikne tak antivirový gigant, jehož celosvětový počet uživatelů přesáhne 400 milionů. Z hlediska tržeb je AVG větší než Avast, který loni utržil 6,3 miliardy korun, zatímco u AVG to bylo 10,4 miliardy. „S konkrétní nabídkou jsme přišli před sedmi týdny, ale o spojení jsme mluvili posledních pět nebo šest let,“ řekl Hospodářským novinám ředitel společnosti Avast Vincent Steckler. „Za rozvoj českých antivirů může to, že zdejší firmy nabízely svá řešení primárně zdarma a zvláště v Americe si jich nikdo příliš nevšímal, dokud nevyrostly,“ míní Steckler.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)